Прочитати параграфи 23, 24. Заповнити таблицю на стор.122 завд.2.
Географія 11 клас
Тема: Поняття «Глобальна економіка». Світовий ринок технологій, патентів і ліцензій, інформаційно-технологічних послуг. Система виробництва. Географічність міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва. Роль ТНК та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки. Глобальні ланцюги доданої вартості»
1. Сформулювати визначення основних понять теми « глобальна економіка», патент, ліцензія, ІТ-технологія, «нет-економіка», ТНК, вільна економічна зона, міжнародна спеціалізація, міжнародна кооперація.
2. Знайдіть відповіді на запитання:
- Яка галузь в Україні лідирує за кількістю винаходів?
- Яка країна має найбільше патентів?
- Які країни є лідерами за експортом ліцензій?
- Яка країна є лідером у впровадженні ІТ-технологій?
- Зайдіть на сайт ТНК NESTLE і знайдіть ноу-хау у спеціалізації компанії?
3. Спробуйте визначити галузь міжнародної спеціалізації таких країн:
Бразилія, Намібія, Японія, Індія, Франція, Іспанія, Норвегія, Австралія, Канада.
Які чинники впливають на міжнародну спеціалізацію?
- Яку роль відіграє міжнародна кооперація у глобальному світі? Наведіть приклади кооперування у світі, зайшовши а сайт однієї з ТНК
4. За логотипом визначте ТНК, знайдіть країну, де розташована штаб-квартира та спеціалізацію. Які компанії мають свої «дочірні філії» в Україні? Яку продукцію цих ТНК купуєте Ви?
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YUj1emwFknM
У чому плюси і мінуси ТНК? Яка роль ТНК у глобалізації світу? Доведіть, що ТНК мають широку спеціалізацію.
5. Вільна економічна зона – це частина території держави, на якій встановлено вільний режим для іноземних інвестицій і пільгові економічні умови.
«Вільна економічна зона – вікно для інвестицій». Поясніть дане твердження.
Офшорні зони – це невеликі держави чи території, що залучають іноземні капітали через надання податкових та інших пільг.
Назвіть країни – офшори світу. Яка їх роль у глобальному світі?
6. Ланцюги доданої вартості:
Постачання сировини – дистриб’ютор (розповсюджувач) – виробник – дистриб’ютор – роздрібний торговець.
Глобальні ланцюги доданої вартості ТНК створюють для того, щоб зменшити власні витрати. Наприклад, залізну руду з Бразилії везуть на металургійні заводи Франції для виплавки сталі, з якої потім виготовлять прокат для автомобільної промисловості США.
Тобто, ланцюги доданої вартості – це сукупність дій з виробництва, доставки та збуту готової продукції, що розміщені в різних країнах світу, але керовані з єдиного центру.
Розгляньте малюнок ланцюга доданої вартості
1) Назва агрокліматичного поясу (помірний; субтропічний; тропічний)
2) Головні с.г.культури
3) Головні галузі тваринництва
4) Країни-найбільші -виробники та експортери
Географія 11 клас
Тема: Поняття «Глобальна економіка». Світовий ринок технологій, патентів і ліцензій, інформаційно-технологічних послуг. Система виробництва. Географічність міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва. Роль ТНК та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки. Глобальні ланцюги доданої вартості»
1. Сформулювати визначення основних понять теми « глобальна економіка», патент, ліцензія, ІТ-технологія, «нет-економіка», ТНК, вільна економічна зона, міжнародна спеціалізація, міжнародна кооперація.
2. Знайдіть відповіді на запитання:
- Яка галузь в Україні лідирує за кількістю винаходів?
- Яка країна має найбільше патентів?
- Які країни є лідерами за експортом ліцензій?
- Яка країна є лідером у впровадженні ІТ-технологій?
- Зайдіть на сайт ТНК NESTLE і знайдіть ноу-хау у спеціалізації компанії?
3. Спробуйте визначити галузь міжнародної спеціалізації таких країн:
Бразилія, Намібія, Японія, Індія, Франція, Іспанія, Норвегія, Австралія, Канада.
Які чинники впливають на міжнародну спеціалізацію?
- Яку роль відіграє міжнародна кооперація у глобальному світі? Наведіть приклади кооперування у світі, зайшовши а сайт однієї з ТНК
4. За логотипом визначте ТНК, знайдіть країну, де розташована штаб-квартира та спеціалізацію. Які компанії мають свої «дочірні філії» в Україні? Яку продукцію цих ТНК купуєте Ви?
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YUj1emwFknM
У чому плюси і мінуси ТНК? Яка роль ТНК у глобалізації світу? Доведіть, що ТНК мають широку спеціалізацію.
5. Вільна економічна зона – це частина території держави, на якій встановлено вільний режим для іноземних інвестицій і пільгові економічні умови.
«Вільна економічна зона – вікно для інвестицій». Поясніть дане твердження.
Офшорні зони – це невеликі держави чи території, що залучають іноземні капітали через надання податкових та інших пільг.
Назвіть країни – офшори світу. Яка їх роль у глобальному світі?
6. Ланцюги доданої вартості:
Постачання сировини – дистриб’ютор (розповсюджувач) – виробник – дистриб’ютор – роздрібний торговець.
Глобальні ланцюги доданої вартості ТНК створюють для того, щоб зменшити власні витрати. Наприклад, залізну руду з Бразилії везуть на металургійні заводи Франції для виплавки сталі, з якої потім виготовлять прокат для автомобільної промисловості США.
Тобто, ланцюги доданої вартості – це сукупність дій з виробництва, доставки та збуту готової продукції, що розміщені в різних країнах світу, але керовані з єдиного центру.
Розгляньте малюнок ланцюга доданої вартості
Тема. Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання мінеральних ресурсів.
Практична робота №8
1. Перегляньте відеоурок «Сільське господарство світу. Географія 10 клас» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LtQBmpCOjlA&list=PLYeu7IyFVZj9yWaaGf7Z_l...
2. Прочитайте §35 підручника (Автори: С.Г. Кобернік, Р.Р. Коваленко). розгляньте мал.108 ( ст.127) з’ясуйте, які агрокліматичні пояси займають найбільші площі у кожному регіоні світу. Аналізуючи текст підручника (ст.125-128) заповніть таблицю (таблиця додається):
2. Прочитайте §35 підручника (Автори: С.Г. Кобернік, Р.Р. Коваленко). розгляньте мал.108 ( ст.127) з’ясуйте, які агрокліматичні пояси займають найбільші площі у кожному регіоні світу. Аналізуючи текст підручника (ст.125-128) заповніть таблицю (таблиця додається):
1) Назва агрокліматичного поясу (помірний; субтропічний; тропічний)
2) Головні с.г.культури
3) Головні галузі тваринництва
4) Країни-найбільші -виробники та експортери
3. Пропоную для перегляду відео про інновації у сфері агробізнесу у світі:
В Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=Zwugox3o2-Q&feature=emb...
Інноваційні технології у сільському господарстві - https://www.youtube.com/watch?v=0xA9Zc8tS5w
Удивительные фермерские технологии и изобретения - https://www.youtube.com/watch?v=LX8bmlwcZE4
В Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=Zwugox3o2-Q&feature=emb...
Інноваційні технології у сільському господарстві - https://www.youtube.com/watch?v=0xA9Zc8tS5w
Удивительные фермерские технологии и изобретения - https://www.youtube.com/watch?v=LX8bmlwcZE4
4. Перегляньте відеоурок «Світові мінеральні ресурси. Географія 10 клас» - https://www.youtube.com/watch?v=CUdTgz9HBPY
5. Пропоную для перегляду відео «Видобуток корисних копалин в океані: глибока невизначеність» - https://www.youtube.com/watch?v=Z8ZLfZfKfWE
6. Аналізуючи текст , заповніть таблицю (таблиця додається):
1) Вид мінеральних ресурсів
Вугілля
Нафта
Природний газ
Залізна руда
Мідна руда
Алюмінієва руда
2) Країни-лідери за запасами
3) Головні країни-експортери
1) Вид мінеральних ресурсів
Вугілля
Нафта
Природний газ
Залізна руда
Мідна руда
Алюмінієва руда
2) Країни-лідери за запасами
3) Головні країни-експортери
7. Запишіть основні ланки ланцюгів доданої вартості виробництва сталі та міді, а також алюмінію. Запишіть основні ТНК-виробники сталі, міді та алюмінію у світі.
8. Дайте усні відповіді на запитання:
- Чи збігаються райони видобутку руд чорних і кольорових металів з регіонами найбільшого виробництва металів?
- Які чинники є основними на кожній ланці ланцюгів виробництва цих металів?
- Яке місце займає Україна у глобальних ланцюгах доданої вартості у виробництві сталі та алюмінію?
8. Дайте усні відповіді на запитання:
- Чи збігаються райони видобутку руд чорних і кольорових металів з регіонами найбільшого виробництва металів?
- Які чинники є основними на кожній ланці ланцюгів виробництва цих металів?
- Яке місце займає Україна у глобальних ланцюгах доданої вартості у виробництві сталі та алюмінію?
Практична робота №8
Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію
Завдання 1.За картою кольорової металургії світу розподіліть країни за їхньою міжнародною спеціалізацією в виробництві алюмінію, вписавши їхні назви в відповідні комірки таблиці (контурна карта і таблиця додаються).
1) Країни зі значним видобутком бокситів
2) Країни зі значним виробництвом глинозему
3) Країни зі значним виробництвом первинного алюмінію
4) Країни-імпортери первинного алюмінію
Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію
Завдання 1.За картою кольорової металургії світу розподіліть країни за їхньою міжнародною спеціалізацією в виробництві алюмінію, вписавши їхні назви в відповідні комірки таблиці (контурна карта і таблиця додаються).
1) Країни зі значним видобутком бокситів
2) Країни зі значним виробництвом глинозему
3) Країни зі значним виробництвом первинного алюмінію
4) Країни-імпортери первинного алюмінію
Завдання 2. За даними таблиці послідовно нанесіть на контурну карту світу:
А) способом значків – місця видобутку бокситів в країнах, що ведуть їх значний видобуток;
Б) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть значний видобуток бокситів;
В) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть на своїй території значне виробництво глинозему;
Г) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть на своїй території значне виробництво первинного алюмінію;
Д) стрілками зеленого кольору – напрямки перевезення бокситів до країн, що ведуть значне первинне виробництво металевого алюмінію;
Е) стрілками червоного кольору – напрямки перевезення первинного алюмінію до його країн-споживачів.
У висновку поясніть чинники міжнародної спеціалізації країн на різних стадіях виробництва алюмінію та причини формування глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві цього кольорового металу.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ТИЖДЕНЬ 30.03 - 03.04
ЗАВДАННЯ 1. Опрацювати текст підручника, параграфи 25, 26.
ЗАВДАННЯ 2. Із тексту випишіть основні визначення.
ЗАВДАННЯ 3. Перегляньте відео:
ЗАВДАННЯ 4. Перегляньте відео, щодо структури населення України.
З 06.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 06.04 - 12.04
Завдання 1. Опрацюйте параграф 27.
Завдання 2. Перегляньте відео.
Завдання 3. Виконайте в робочому зошиті практичну роботу № 9 стор.144 підручника.
Завдання 4. Підготуйте дослідження на вибір ( теми стор.144 підручника).
З 13.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 13.04 - 18.04
Завдання 1. Опрацюйте параграф 28 підручника.
Завдання 2. У робочому зошиті виконайте практичну роботу №10 стор. 149-150 підручника.
Завдання 3. Надішліть на електронну пошту Senik24@ukr.net або на вайбер 0662123812 фото виконаних попередніх робіт:
➽ завдання 2 стор.122
➽ практична робота № 9
➽ практична робота № 10
Виконані завдання приймаються до 22.04. Надіслані пізніше - оцінюватися та перевірятись НЕ БУДУТЬ!!!
ОЦІНКА ЗА НЕВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ 1 БАЛ.
З 21.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 20.04 - 25.04
Завдання 1. Виконайте до 27.04 тести
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 27.04 - 01.05
Завдання 1. Опрацюйте параграфи 29, 30 підручника.
Завдання 2. На стор. 157 підручника виконати і надіслати для перевірки письмово у зошиті завдання з рубрики: Перевірте, чого навчилися.
З 04.05 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 04.05 - 08.05
Завдання 1. Опрацюйте параграфи 31, 32 підручника.
Завдання 2. Виконайте письмово у зошиті завдання на стор.164 підр. із рубрики Перевірте, чого навчилися.
Завдання 3. Випишіть у зошит визначення: завд.1 стор.169 підр. рубрика Підсумуйте свої знання.
Завдання 4. Дайте письмово відповідь на запитання 2, стор.169 рубрика Перевірте, чого навчилися.
Виконані завдання 2 - 4 надіслати до 08.05.
Обов'язково писати номер завдання та якісно фотографувати.
З 12.05 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 12.05 - 15.05
УВАГА!!! 18.05 відбудеться підсумкова контрольна робота з географії з тем:
1. Суспільно - географічні закономірності світу.
2. Суспільна географія України.
Завдання 1. Опрацюйте параграф 33 підручника.
Завдання 2. Заповніть таблицю на стор. 175 підручника і надішліть її для перевірки до 15.05.
Бажаю усім успіхів і вдалого завершення вивчення курсу " Географія"!
18.05 Посилання на контрольну роботу:
Виділіть та перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1v9iCDdqLJagYhAx01mQaSfLPZYRxpJo4dwyirimtxgQ/edit
Немає коментарів:
Дописати коментар