Дистанційне навчання( 2) ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас

Дистанційне навчання 11 клас

Прочитати  параграфи  23, 24.  Заповнити  таблицю на  стор.122  завд.2.


Географія 11 клас
Тема: Поняття «Глобальна економіка». Світовий ринок технологій, патентів і ліцензій, інформаційно-технологічних послуг. Система виробництва. Географічність міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва. Роль ТНК та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки. Глобальні ланцюги доданої вартості»


1. Сформулювати визначення основних понять теми « глобальна економіка», патент, ліцензія, ІТ-технологія, «нет-економіка», ТНК, вільна економічна зона, міжнародна спеціалізація, міжнародна кооперація.
2. Знайдіть відповіді на запитання:
- Яка галузь в Україні лідирує за кількістю винаходів? 
- Яка країна має найбільше патентів?
- Які країни є лідерами за експортом ліцензій?
- Яка країна є лідером у впровадженні ІТ-технологій?
- Зайдіть на сайт ТНК NESTLE і знайдіть ноу-хау у спеціалізації компанії?
3. Спробуйте визначити галузь міжнародної спеціалізації таких країн:
Бразилія, Намібія, Японія, Індія, Франція, Іспанія, Норвегія, Австралія, Канада.
Які чинники впливають на міжнародну спеціалізацію?
- Яку роль відіграє міжнародна кооперація у глобальному світі? Наведіть приклади кооперування у світі, зайшовши а сайт однієї з ТНК
4. За логотипом визначте ТНК, знайдіть країну, де розташована штаб-квартира та спеціалізацію. Які компанії мають свої «дочірні філії» в Україні? Яку продукцію цих ТНК купуєте Ви?
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YUj1emwFknM
У чому плюси і мінуси ТНК? Яка роль ТНК у глобалізації світу? Доведіть, що ТНК мають широку спеціалізацію.
5. Вільна економічна зона – це частина території держави, на якій встановлено вільний режим для іноземних інвестицій і пільгові економічні умови.
«Вільна економічна зона – вікно для інвестицій». Поясніть дане твердження.
Офшорні зони – це невеликі держави чи території, що залучають іноземні капітали через надання податкових та інших пільг.
Назвіть країни – офшори світу. Яка їх роль у глобальному світі?
6. Ланцюги доданої вартості:
Постачання сировини – дистриб’ютор (розповсюджувач) – виробник – дистриб’ютор – роздрібний торговець.
Глобальні ланцюги доданої вартості ТНК створюють для того, щоб зменшити власні витрати. Наприклад, залізну руду з Бразилії везуть на металургійні заводи Франції для виплавки сталі, з якої потім виготовлять прокат для автомобільної промисловості США. 
Тобто, ланцюги доданої вартості – це сукупність дій з виробництва, доставки та збуту готової продукції, що розміщені в різних країнах світу, але керовані з єдиного центру.
Розгляньте малюнок ланцюга доданої вартості


Тема.  Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання мінеральних ресурсів. 
Практична робота №8
1. Перегляньте відеоурок «Сільське господарство світу. Географія 10 клас» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LtQBmpCOjlA&list=PLYeu7IyFVZj9yWaaGf7Z_l...
2. Прочитайте §35 підручника (Автори: С.Г. Кобернік, Р.Р. Коваленко). розгляньте мал.108 ( ст.127) з’ясуйте, які агрокліматичні пояси займають найбільші площі у кожному регіоні світу. Аналізуючи текст  підручника (ст.125-128) заповніть таблицю (таблиця додається):

1) Назва агрокліматичного поясу (помірний; субтропічний; тропічний)
2) Головні с.г.культури
3) Головні галузі тваринництва
4) Країни-найбільші -виробники та експортери


3. Пропоную для перегляду відео про інновації у сфері агробізнесу у світі:
В Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми   https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=Zwugox3o2-Q&feature=emb...
Інноваційні технології у сільському господарстві -  https://www.youtube.com/watch?v=0xA9Zc8tS5w
Удивительные фермерские технологии и изобретения -   https://www.youtube.com/watch?v=LX8bmlwcZE4
4. Перегляньте відеоурок «Світові мінеральні ресурси. Географія 10 клас» -  https://www.youtube.com/watch?v=CUdTgz9HBPY
5. Пропоную для перегляду відео  «Видобуток корисних копалин в океані: глибока невизначеність»  - https://www.youtube.com/watch?v=Z8ZLfZfKfWE
6. Аналізуючи текст , заповніть таблицю (таблиця додається):
1) Вид мінеральних ресурсів
Вугілля
Нафта
Природний газ
Залізна руда
Мідна руда
Алюмінієва руда
2) Країни-лідери за запасами
3) Головні країни-експортери
7. Запишіть  основні  ланки ланцюгів доданої вартості виробництва сталі та міді, а також алюмінію. Запишіть  основні ТНК-виробники сталі, міді та алюмінію у світі.
8.  Дайте усні відповіді на запитання:
- Чи збігаються райони видобутку руд чорних і кольорових металів з регіонами найбільшого виробництва металів?
- Які чинники є основними на кожній ланці ланцюгів виробництва цих металів?
- Яке місце займає Україна у глобальних ланцюгах доданої вартості у виробництві сталі та алюмінію?
Практична робота №8
Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію
Завдання 1.За картою кольорової металургії світу розподіліть країни за їхньою міжнародною спеціалізацією в виробництві алюмінію, вписавши їхні назви в відповідні комірки таблиці (контурна карта і таблиця додаються).
1) Країни зі значним видобутком бокситів
2) Країни зі значним виробництвом глинозему
3) Країни зі значним виробництвом первинного алюмінію
4) Країни-імпортери первинного алюмінію

Завдання 2. За даними таблиці послідовно нанесіть на контурну карту світу:
А) способом значків – місця видобутку бокситів  в країнах, що ведуть їх значний видобуток;
Б) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть значний видобуток бокситів;
В) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть на своїй території значне виробництво  глинозему;
Г) способом локалізованих діаграм – країни, що ведуть на своїй території значне виробництво  первинного алюмінію;
Д) стрілками зеленого кольору – напрямки перевезення бокситів до країн, що ведуть значне первинне виробництво металевого алюмінію;
Е) стрілками червоного кольору – напрямки перевезення первинного алюмінію до його країн-споживачів.
У висновку поясніть чинники міжнародної спеціалізації країн на різних стадіях виробництва алюмінію та причини формування глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві цього кольорового металу.

ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

ТИЖДЕНЬ  30.03 - 03.04

ЗАВДАННЯ 1. Опрацювати  текст підручника, параграфи 25, 26.

ЗАВДАННЯ  2. Із  тексту  випишіть  основні  визначення.

ЗАВДАННЯ  3. Перегляньте  відео:










ЗАВДАННЯ  4. Перегляньте  відео, щодо структури  населення                                                                     України.














З  06.04  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!  



ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ


Тиждень  з  06.04 - 12.04

Завдання  1. Опрацюйте  параграф  27.

Завдання  2. Перегляньте  відео.



Завдання  3. Виконайте  в  робочому  зошиті  практичну  роботу  № 9  стор.144  підручника.

Завдання  4. Підготуйте  дослідження  на  вибір ( теми стор.144 підручника).

З  13.04  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!



ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  13.04 - 18.04

Завдання 1. Опрацюйте  параграф  28  підручника.



Завдання  2. У  робочому  зошиті  виконайте  практичну  роботу №10 стор. 149-150 підручника.

Завдання  3. Надішліть  на  електронну  пошту  Senik24@ukr.net або  на  вайбер  0662123812  фото  виконаних  попередніх  робіт:

➽ завдання  2 стор.122

➽ практична  робота № 9

➽ практична  робота № 10

Виконані  завдання  приймаються  до  22.04. Надіслані  пізніше - оцінюватися  та  перевірятись  НЕ  БУДУТЬ!!! 

ОЦІНКА  ЗА  НЕВИКОНАНІ  ЗАВДАННЯ  1  БАЛ.

З  21.04  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!


ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  20.04 - 25.04

Завдання 1. Виконайте  до  27.04 тести

Код доступу 523771
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  27.04 - 01.05

Завдання 1. Опрацюйте  параграфи 29, 30  підручника.

Завдання  2. На  стор. 157  підручника виконати  і надіслати  для  перевірки  письмово  у  зошиті  завдання  з  рубрики: Перевірте, чого  навчилися.

З  04.05  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!



ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  04.05 - 08.05

Завдання  1. Опрацюйте  параграфи 31, 32  підручника.

Завдання 2. Виконайте  письмово  у  зошиті  завдання  на  стор.164  підр. із рубрики  Перевірте, чого  навчилися. 

Завдання  3. Випишіть  у  зошит  визначення: завд.1  стор.169 підр. рубрика   Підсумуйте  свої  знання.

Завдання  4. Дайте  письмово  відповідь  на  запитання  2, стор.169  рубрика  Перевірте, чого  навчилися.

Виконані  завдання  2 - 4 надіслати  до  08.05. 
Обов'язково  писати  номер  завдання  та  якісно  фотографувати.


З  12.05  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!


ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ


Тиждень  з  12.05 - 15.05


УВАГА!!!   18.05  відбудеться  підсумкова  контрольна  робота  з  географії з  тем: 


1. Суспільно - географічні  закономірності  світу.


2. Суспільна  географія  України.


Завдання  1. Опрацюйте  параграф 33  підручника.

Завдання  2. Заповніть  таблицю  на  стор. 175  підручника  і  надішліть  її  для  перевірки  до  15.05.



Бажаю  усім  успіхів  і  вдалого  завершення  вивчення  курсу " Географія"!


18.05 Посилання  на  контрольну  роботу:

Виділіть  та  перейдіть  за  посиланням

https://docs.google.com/forms/d/1v9iCDdqLJagYhAx01mQaSfLPZYRxpJo4dwyirimtxgQ/edit

Немає коментарів:

Дописати коментар