Дистанційне навчання( 2) ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас

Дистанційне навчання 6 клас

    Заняття на тему «Рухи води у Світовому океані» (параграфи 43,44 підручника).
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника.
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
3. Заповніть таблицю, користуючись параграфами підручника:
Рухи води у Світовому океані
Вид руху води
Причина утворення                        
Хвилі
Цунамі
Припливи і відпливи                   
Океанічні течії
  
4. Дайте письмову відповідь на питання (2-3 речення):
а) Чому Перуанську течію з температурою води +22°С вважають холодною, а Північноатлантичну з температурою +2°С – теплою.
б) Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію вважають обігрівачами Європи?
в) Як течії впливають на клімат материків?
Прочитайте  параграфи  45 та 46 підручника. Підготуйте  проект  про  цікавих  та  дивовижних  мешканців  Світового  океану.

ВИКОНУЄМО  ЗАВДАННЯ!

1. Впізнай  острів.

2.Виконай  завдання:

3. Виконати  завдання  1-2.  Відповіді  надсилати  на  електронну  пошту  Senik24@ukr.net


 Тема «Життя в морях та океанах. Океан та людина» 
Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці шостого класу! Оскільки карантин, то ми продовжуємо працювати дистанційно. Протягом карантину у нас «випадає» 5 уроків, тому усі матеріали до уроків ми розміщуватимемо на нашому сайті. Отож, пропонуємо вам заняття на тему:  «Життя в морях та океанах. Океан та людина»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 45, 46 підручника (автори В.М. Бойко, С.В. Міхелі).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=oFiaVTwXpsE – Таємниці Світового океану
https://www.youtube.com/watch?v=6a-2T1YL7KA – У Тихому океані науковці виявили сміттєвий континент площею, як чотири України
https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY – Презентація до уроку: «Багатство вод Світового океану»
3. Доповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника (таблиця додається).
Життя у Світовому океані
4. Запишіть у зошит схему (схема додається).
Природні ресурси Світового океану (речовини та сили, що використовує людина)
водні (- у морській воді є багато розчинених речовин, - опріснення води)
біологічні (- планктон, - риба, молюски, краби, креветки, водорості, - морські звірі (кити, тюлені)
мінеральні (- корисні копалини)
енергетичні (- енергія припливів, - енергія течій, - енергія хвиль, - енергія прибою)
5. Дайте письмі відповіді на питання (3-5 речень).
а) Від яких чинників залежить поширення організмів в океанах та морях?
б) Які частини Світового океану є найбільш придатними для життя морських мешканців? Чому?
в) Як змінюється поширення організмів в океанах із зміною клімату? Чому?
г) У яких широтах води Світового океану найбагатші на рибу? Чому?

Географія, 6 клас, тема «Води суходолу. Річки»
1. Опрацюйте параграф 47 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2. Перегляньте відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас
3. Проаналізуйте рис. 210 у підручнику (с. 183).
4. Намалюйте у зошиті схему "Річка та її частини" (схема додається).
Запишіть визначення понять: «річка», «витік», «гирло», «притоки», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл».
5. Намалюйте у зошиті схему річкової долини (схема додається).
Запишіть визначення понять: «річкова долина», «русло (річище)», «заплава», «тераси».
6. Прочитайте розділ параграфа «Чим живляться річки». Виконайте схему (схема додається).
Живлення річок
1) дощове (Конго Амазонка)
2) снігове (Об,Маккензі)  
3) льодовикове (Амудар’я, Міссурі)
4) підземне (Ніл)   
5) змішане (Дніпро, Міссісіпі)
7. Опрацюйте розділ параграфа «Що таке водний режим річки». Заповніть таблицю "Фази водного режиму річки" (таблиця додається).
1) Фази водного режиму річки
Повінь
Межень
Паводок
Льодостав
2) Характеристика
8. Позначте на контурній карті річки: Дніпро, Дунай, Волга, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі. УВАГА! Позначаємо на тій же сторінці контурної карти, де позначали моря, затоки, протоки і т. д.

Вивчити  параграфи  47,48


САМОСТІЙНА  РОБОТА



Варіант  1
1.      Напишіть  назви  океанів, до  яких  впадають  ріки: Об, Парана.
2.      Запишіть  назви  об’єктів, де  розташовані  витоки  річок: Ганг, Маккензі.
3.      Запишіть  назви  морів, у  які  впадають  річки: Ніл, Хуанхе.
4.      Напишіть  назви  річок, які  впадають  у  Мексиканську  затоку.
5.      Завдання  по  фізичній  карті  України:
Визначте, якою  притокою  є  річка  Інгул  для  річки  Південний  Буг.
6.      Охарактеризуйте  річку  Об  за  планом:
·         Де  бере  початок,
·         Куди  впадає,
·         До  басейну  якого  океану  належить,
·         Напрям  течії,
·         Річкова  система,
·         Тип  живлення,
·         Режим  річки.

Варіант  2
1.      Напишіть  назви  океанів, до  яких  впадають  ріки: Тигр, Хуанхе.
2.      Запишіть  назви  об’єктів, де  розташовані  витоки  річок: Колорадо, Об.
3.      Запишіть  назви  морів, у  які  впадають  річки: Інд, Амур.
4.      Напишіть  назви  річок, які  впадають  у  Бенгальську  затоку.
5.      Завдання  по  фізичній  карті  України:
Визначте, якою  притокою  є  річка  Десна  для  річки  Дніпро.
6.      Охарактеризуйте  річку  Амазонка  за  планом:
·         Де  бере  початок,
·         Куди  впадає,
·         До  басейну  якого  океану  належить,
·         Напрям  течії,
·         Річкова  система,
·         Тип  живлення,
·         Режим  річки.



ВИКОНАТИ  ЗАВДАННЯ ( всім  два  варіанта)   ДО  03.04  І  НАДІСЛАТИ  НА  ЕЛЕКТРОННУ  АДРЕСУ  Senik24@ukr.net    або  на  вайбер   0662123812.  Надіслані  пізніше - перевірятися  не  будуть!!!

З  06.04  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!





ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  06.04 - 12.04

Завдання 1. Запишіть  тему  уроку: Озера, болота.

Завдання  2. Перегляньте  відео








Завдання  3. Опрацюйте  параграфи  49,50.

Завдання  4. Заповніть  таблицю:

Походження  озерної  улоговини
Утворення  улоговини
Приклад  озера
1. Тектонічні
У  розломах  та  опус-каннях  земної  кори.
Байкал, Танганьїка
2.Вулканічні


3.Льодовикові


4.Заплавні


5.Залишкові
Залишки  давніх  морів.
Каспійське  море, Аральське  море, оз.Чад
6.Карстові
У  порожнинах, які  утворилися  після  роз-чинення  водою  гірсь-ких  порід.
Шацькі  озера
7.Лиманні
На  узбережжях морів, у гирлах  річок.
Маракайбо, Сасик
8. Загатні
Унаслідок  перегород-ження  долин річок  об-валами.
Синевир, Тана




З  13.04  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!



ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  13.04 - 18.04

Завдання  1. Опрацюйте  параграфи  51, 52  підручника.

Завдання  2. Випишіть  у  зошит  визначення, зазначені  у  параграфах.

Завдання  3. Перегляньте  відео уроки.




4


З  21.04  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!




ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  20.04 - 25.04

Завдання  1. Запишіть  тему  уроку: Підземні  води

Завдання  2. Опрацюйте параграф  53  підручника.

Завдання  3. Перегляньте  відео.





Завдання  4. Виконайте  тест  на  стор. 211 підручника ( усі  запитання  з 1 по 15). Відповідь  надішліть  для  перевірки.

Завдання  5. ВИКОНАЙТЕ  КОНТРОЛЬНУ  РОБОТУ  ПО  ТЕМІ  "ГІДРОСФЕРА".

Для  цього  виконайте такі  дії: 


➤  виділіть  посилання

➤ перейдіть  за  ним

➤ виконайте  тести

➤ після  їх  завершення  натисніть  "надіслати"

➤ тест  автоматично  буде  надіслано  учителю

➤ щоб  дізнатися  свою  оцінку  по 12 бальній  шкалі, отримані  вами  бали  поділіть  на  3.

➤  УВАГА. Тест  для  виконання  буде  заблоковано  24.04 о  16.00.

Оцінка  для  тих, хто  не  виконає  к.р - 1  бал.

БАЖАЮ  УСПІХУ!!!

Посилання  на  к.р

https://docs.google.com/forms/d/1dEKZR6XDh_zbMFbOWDm-DXsIDJUS2PXMLBl-uZc6_so/edit





ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Тиждень  з  27.04 - 01.05

Завдання 1. Опрацюйте  параграфи  54,55, 56  підручника.

Завдання 2. Перегляньте  відео


Завдання  3. Перегляньте  відео. Заповніть  таблицю -            1 хв  20 сек відео.


Завдання 4. Перегляньте  відео.


Завдання 5. Пройдіть  тести.  Термін їх виконання  обмежений. Тест  можна  пройти  лише  один  раз. Обов'язково писати  своє  ім'я та  прізвище.  

Код доступу 716226
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Нічого  мені  пересилати  не  потрібно. Ваші  результати  збережені.


З  04.05  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!




ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

ТИЖДЕНЬ  З  04.05 - 08.05

Завдання  1. Опрацюйте  параграфи  57, 58  підручника.

Завдання  2. Перегляньте  відео.











Завдання  3. Заповніть  у  робочому  зошиті  таблицю, яка  є  у  третьому  відео  на 3  хв.59 секунді. Фото  таблиці  надіслати.

Завдання  4. Виконайте  тести на стор.231 підручника  і  надішліть  для  перевірки  до  07.05.


З  12.05  див. наступні  уроки  із  завданнями!!!



ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ


Тиждень  з  12.05 - 15.05

УВАГА!!!   22.05  відбудеться  підсумкова  контрольна  робота  з  географії   з  тем: 

1. Біосфера  та  грунти.

2. Природні  комплекси.

3. Населення  Землі, держави  світу, вплив  людини  природу.

Завдання  1. Опрацюйте  параграфи  59 - 62  підручника.

Завдання  2. Навчаємось  творчо!!!   До  19.05  виконайте  та  надішліть  для  перевірки  навчальний проєкт. Див. у  підручнику  стор.250. Зробіть  його  презентацію  у  будь-якому  вигляді ( власні  малюнки, фото...), див. завдання 4.


Завдання  3. Перегляньте  навчальні  відео:









Бажаю  усім  успіхів  і  вдалого  завершення  вивчення  курсу " Загальна  географія".


ПОСИЛАННЯ  НА  КОНТРОЛЬНУ  РОБОТУ

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf9PPUOq9_YKbvf21wSm9ve5eV2y7P1w9PyLCwYVSDVJRfQMA/viewform?usp=sf_link

Немає коментарів:

Дописати коментар