Дистанційне навчання( 2) ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас

До уваги учнів!

До  уваги  учасників  ЗНО  2015!!!  

Не  знаєте  як  розв'язувати  географічні  задачі?

http://geoschool16.blogspot.com/2013/05/100.html

Сторінка: Май 2013   Задачі  з  географії.

Бажаю  всім  успіху  при  вступі!!!

http://geoschool16.blogspot.com/2013/05/100.html

АЛГОРИТМ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЧАСУ
1.      Уважно проаналізуй умови завдання, чітко визнач, що треба знайти, порівняти, встановити, довести.
2.      З'ясуй, що треба мати для того, щоб дістати відповіді на поставле­ні питання.
3.      Визнач можливі шляхи одержання відсутніх даних.
4.      Накресли послідовні кроки розв'язання завдання, поетапно реалізуй їх.
5.      Перевір правильність знайденого рішення.






СПЕЦІАЛЬНІ РОЗУМОВІ І ПРАКТИЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

1.   «Визначити зміст поняття».
Означає розкриття найсуттєвіших рис і ознак запропонованого поняття.
2.     «Визначити причини або наслідки географічного факту». Означає чітке з'ясування географічних умов, чинників, передумов, що зумовили дану подію, явище, процес.
3.     «Порівняти».
Передбачає виявлення спільних рис і ознак запропонованого геог­рафічного факту (у вигляді події, явища, процесу) з подібними, ана­логічними, а також його особливостей, якими він відрізняється за суттю, причинами й наслідками.
4.   «Проаналізувати».
Означає визначення суттєвих рис та ознак географічного факту, його найсуттєвіших зв'язків з іншими фактами в зазначеному просторі.
5.   «Узагальнити».
Означає знайти головні риси, характеристики, закономірності, причи­ни, через які весь обсяг матеріалу можна розуміти як щось єдине, цілісне, таке, що володіє внутрішньою спільністю.
6.   «Дати оцінку».
Потребує добору конкретних науково обгрунтованих власних аргу­ментів, висловлення власної думки.



АЛГОРИТМ ВИДІЛЕННЯ ГОЛОВНОГО З ПРОЧИТАНОГО
1.     Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумуючись у його зміст.
2.      Поділи текст на логічні частини, з'ясуй, які слова є головни­ми в кожній частині, використовуючи ключові слова, сформу­люй головну думку або ідею.
3.      Склади план прочитаного.
4.      Головні думки повтори.
5.      Перевір себе.


АЛГОРИТМ
СКЛАДАННЯ ПРОСТОГО ПЛАНУ ПРОЧИТАНОГО
1.   Уважно прочитай текст.
2.      Поділи текст на частини.
3.      Склади план прочитаного.
4.      Перевір себе.



АЛГОРИТМ
СКЛАДАННЯ СКЛАДНОГО ПЛАНУ ПРОЧИТАНОГО
1.     Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумуючись у його зміст.
2.     Поділи текст на логічні частини.
3.     Склади план прочитаного.
4.     Поділи на частини кожний пункт.
5.     Поділи кожний пункт на логічні частини.
6.     Дай їм назву.
7.     Перевір, чи не поєднуються пункти і підпункти плану.


АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ КОНСПЕКТУ

1.Уважно прочитай текст.
2.   Випиши нові слова, терміни, з'ясуй їх значення в словнику.
3.   Випиши важливі висновки і нові положення.
4.   Склади план.
5.   Запиши конспект коротко, своїми словами.

6.      Прочитай конспект, усно розкажи тему.


АЛГОРИТМ
СКЛАДАННЯ ТВОРЧОГО ОПОРНОГО КОНСПЕКТУ
1.   Перш ніж приступати до роботи, добре продумай назву теми, уваж­но прочитай текст (підручник, додаткова література).
2.   Випиши нові слова, терміни, з'ясуй їх значення у словнику.
3.   Випиши важливі висновки, положення, які зустрічаються вперше, виділи основну думку, ідею.
4.   Читаючи текст, пов'язуй його з часом, картою, графіками, схемами підручника. Склади план.
5.   Придумай символіку опорних знаків, вислови свої ідеї.
6.   Перевір себе, розкажи тему за конспектом.



АЛГОРИТМ ВИКОНАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1 .Активно працювати на уроці, уважно слухати, відповідати та ставити запитання.
2.Користуватися довідниками та словниками, щоб з'ясувати значення
незнайомих слів і висловів. З .Знаходити потрібну інформацію в Інтернеті.
4.Складне домашнє завдання виконувати в той самий день, щоб не за­бути подробиць уроку.
5.Вирішити для себе, в якій послідовності краще виконувати домашні завдання і скільки часу знадобиться на кожне з них.
6.На письмовому столі краще залишити лише те приладдя, яке потрібне для виконання певного завдання.
7.У процесі виконання домашнього завдання необхідно робити перерви.

8.Під час вивчення великого за обсягом тексту необхідно запам'ятати ключові слова (найважливіші слова в абзаці). Коли згадаєш ключове слово - відразу згадаєш, про що йдеться в потрібній частині тексту. Ключові слова записуються в певній послідовності, після чого кожні два ключові слова слід з'єднати за допомогою питань. У результаті складається ланцюжок, який потрібно вивчити. Переказуючи текст, слід спиратися саме на цей ланцюжок.

Інструкція для роботи з географічним атласом
1 .Перед тим, як починати роботу з атласом, подивись його зміст і визнач, які карти можуть тобі знадобитись.
2.      Знайди сторінки необхідних карт та зроби про це примітки в робочому зошиті, або на чернетці.
3.      Відкрий необхідну карту і уважно прочитай її легенду (умовні знаки).

4.        Роздивись карту і знайди на ній ті умовні знаки, які
допоможуть тобі використати карту відповідно до твого
завдання.
5.    Переглянь інші карти, які ти знайшов у змісті атласу і визнач, чи не мають вони додаткової інформації до того, що ти вже знайшов.

6.    Якщо треба, зроби необхідні записи в робочому зошиті, або склади стислий план відповіді за допомогою використаних карт.


Правила  роботи  з  контурною  картою

1.     Джерелом  інформації  є  географічна  карта.
2.     Заповнюй  контурну  карту  дуже  акуратно, маленькими  та  чіткими  буквами.
3.     Запис  веди  простим  олівцем, якщо  не  впевнений  у  правильності  виконання  завдання, або  ручкою  фіолетового  кольору.
4.     Обєкти  підписуй  по  довжині. Таким  чином  підписом  ти  показуєш  географічне  положення  обєкту.

5.     Якщо  обєкт  дуже  маленький, можна  позначити  його  цифрою, а  в  умовних  знаках  вказати  його  назву.





ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ  КОНТРОЛЬНИХ  РОБІТ 

Немає коментарів:

Дописати коментар