Подивитись відео. У понеділок 16.03 почати експеримент з вирощування бобової рослини ( квасолі).
Тема уроку: "Різноманітність організмів. Рослини" (параграф 34)
Завдання:
1. Опрацюйте текст параграфа 34.
Завдання:
1. Опрацюйте текст параграфа 34.
2. Зверніть увагу на відмінності між рослинами і тваринами:
Рослини:
1) Мають хлорофіл (зелене забарвлення).
2) Самі утворюють органічні речовини.
3) Ведуть прикріплений спосіб життя (окремі частини тіла рослини здатні рухатися).
4) Виділяють в повітря кисень
5) Не мають органів чуття.
Тварини:
1) Не мають хлорофілу.
2) Живляться готовими органічними речовинами.
3) Активно рухаються (деякі ведуть прикріплений спосіб життя).
4) Не утворюють кисень.
5) Мають органи чуття (зір, слух, нюх, дотик, смак).
Рослини:
1) Мають хлорофіл (зелене забарвлення).
2) Самі утворюють органічні речовини.
3) Ведуть прикріплений спосіб життя (окремі частини тіла рослини здатні рухатися).
4) Виділяють в повітря кисень
5) Не мають органів чуття.
Тварини:
1) Не мають хлорофілу.
2) Живляться готовими органічними речовинами.
3) Активно рухаються (деякі ведуть прикріплений спосіб життя).
4) Не утворюють кисень.
5) Мають органи чуття (зір, слух, нюх, дотик, смак).
3. Перевірте себе, виконавши тест за посиланням:
https://learningapps.org/display?v=pouqjwyck20
https://learningapps.org/display?v=pouqjwyck20
4. Виконайте 3, 4 завдання с.149 підручника (усно).
Прочитати параграф 35 ( Тварини. Різноманітність тварин). Підготувати проект про тварину минулого. Скласти схемки різних класифікацій тварин. Наприклад
Тварини
↙ ↘
хребетні безхребетні
Прочитати параграф 36. У зошиті намалювати малюнок гриба - мал.130 стор.130.
Підготувати проект про будь-який гриб.
ПРИРОДОЗНАВСТВО, 5 клас
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxBhVkHF6a1RzbzbXh8XavizubuWnTs0aZkxvC89CXmggBfQ/viewform?fbclid=IwAR32y9LJ1yn6XxpIp0pY5vJr2lleflBL9h8rf4zlRRH6EUDbJceja_nKlS0
ВИДІЛИТИ ПОСИЛАННЯ. ПЕРЕЙТИ ЗА НИМ. ПРОЙТИ ТЕСТ І НАДІСЛАТИ СКРІНШОТ НА ВАЙБЕР ( З ПРІЗВИЩЕМ ) 0662123812 або на електронну адресу Senik24@ukr.net
Тема «Бактерії».
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідний параграф підручника (§37).
1. Перечитайте відповідний параграф підручника (§37).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync – Бактерії.
https://www.youtube.com/watch?v=xhHnhjr-Aj8 – 12 фактів про бактерії.
https://www.youtube.com/watch?v=LA_3qfSn79Y – Корисні і шкідливі мікроорганізми.
https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync – Бактерії.
https://www.youtube.com/watch?v=xhHnhjr-Aj8 – 12 фактів про бактерії.
https://www.youtube.com/watch?v=LA_3qfSn79Y – Корисні і шкідливі мікроорганізми.
3. Замалюйте у зошит схематичне зображення форм бактерій.
4. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) хто такі бактерії;
б) де мешкають бактерії;
в) яка користь від бактерій;
г) чим можуть зашкодити бактерії.
ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ І НАДІСЛАТИ ДО 03.04.
З 06.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 06.04 - 12.04
Завдання 1. Перегляньте відео
Завдання 2. Опрацюйте параграфи 38, 39 підручника
Завдання 3. Випишіть у зошит визначення (1 хв.26 сек відео - словникова робота).
Завдання 4. Намалюйте схему - 1 хв. 43 сек. відео.
Завдання 5. Перепишіть у зошит таблицю - 4 хв. 51 сек. відео.
Завдання 6. Знайди правильну відповідь - 5 хв.30 сек. відео. Розгадай ребус. Виконані завдання сфотографуй і відправ на перевірку вчителю.
З 13.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 13.04 - 18.04
Завдання 1. Опрацюйте параграфи 40,41 підручника.
Завдання 2. Урок: наземно- повітряне середовище. Перегляньте відео. Дайте усно відповіді на запитання.
Тема: Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище.
1. Опрацюйте параграф 40 підручника.
2. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o
3. Виберіть із переліку особливості наземно-повітряного середовища життя.
(Підкресліть правильну особливість)
1) Достатньо світла; практична відсутність світла; надмірна кількість світла.
2) Значні коливання температури; стала температура; незначні коливання температури; не стала температура.
3) Погана розчинність газів; дуже висока густина повітря; незначна густина повітря.
4) Достатня вологість; надмірна вологість; недостатня вологість; вологість залежить від положення території.
4. «Хто знає?»
Адаптація – пристосування організмів до змін навколишнього середовища.
1. Опрацюйте параграф 40 підручника.
2. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o
3. Виберіть із переліку особливості наземно-повітряного середовища життя.
(Підкресліть правильну особливість)
1) Достатньо світла; практична відсутність світла; надмірна кількість світла.
2) Значні коливання температури; стала температура; незначні коливання температури; не стала температура.
3) Погана розчинність газів; дуже висока густина повітря; незначна густина повітря.
4) Достатня вологість; надмірна вологість; недостатня вологість; вологість залежить від положення території.
4. «Хто знає?»
Адаптація – пристосування організмів до змін навколишнього середовища.
Завдання 3. Урок: водне середовище. Перегляньте відео. Дайте усно відповіді на запитання.
Тема: Водне середовище існування
1. Опрацюйте параграф 41 підручника.
2. Перегляньте відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI
3. Виберіть із переліку особливості наземно-повітряного середовища життя.
(Підкресліть правильну особливість)
1) Достатньо світла; практична відсутність світла; надмірна кількість світла.
2) Значні коливання температури; стала температура; незначні коливання температури; не стала температура.
3) Погана розчинність газів; дуже висока густина повітря; незначна густина повітря.
4) Достатня вологість; надмірна вологість; недостатня вологість; вологість залежить від положення території.
4. «Акваріум»
А) Визначте риб, які живуть у морях України
Кіль тю са осе го лос мб став
Рбу ску чки шк бі ка рія ри м ла
Да би ро га ти лц ба
Хам ле дець ка лька ша ось
Б) Визначте риб, котрі живуть у прісних водойма України
С чір но ок щц то пі л к щц
Бік о пі ка лий рка ом роп сь ре
А р кра с акц фо лив сто щ
Нь чак к ло я би р унь ра ль
З 21.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
З 27.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
1. Опрацюйте параграф 41 підручника.
2. Перегляньте відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI
3. Виберіть із переліку особливості наземно-повітряного середовища життя.
(Підкресліть правильну особливість)
1) Достатньо світла; практична відсутність світла; надмірна кількість світла.
2) Значні коливання температури; стала температура; незначні коливання температури; не стала температура.
3) Погана розчинність газів; дуже висока густина повітря; незначна густина повітря.
4) Достатня вологість; надмірна вологість; недостатня вологість; вологість залежить від положення території.
4. «Акваріум»
А) Визначте риб, які живуть у морях України
Кіль тю са осе го лос мб став
Рбу ску чки шк бі ка рія ри м ла
Да би ро га ти лц ба
Хам ле дець ка лька ша ось
Б) Визначте риб, котрі живуть у прісних водойма України
С чір но ок щц то пі л к щц
Бік о пі ка лий рка ом роп сь ре
А р кра с акц фо лив сто щ
Нь чак к ло я би р унь ра ль
З 21.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 20.04 - 25.04
Завдання 1. Опрацюйте параграф 42 підручника.
Завдання 2. Перегляньте відео.
Завдання 3. Пройдіть тест.
Виділіть посилання та перейдіть за ним. Тест пройти до 24.04.
ПОСИЛАННЯ НА ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТИМ 24.04 О 16.00. ПІСЛЯ ЦІЄЇ ДАТИ РОБОТА ВВАЖАЄТЬСЯ НЕ ВИКОНАНОЮ І ОЦІНЮВАТИМЕТЬСЯ В 1 БАЛ.
https://docs.google.com/forms/d/1Eb0w6laeLKYEw6JbdI0dnJxeHd04FTIISt4hnkbOWLc/editЗ 27.04 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 27.04 - 01.05
Завдання 1. Опрацюйте параграфи 43, 44 підручника.
Завдання 2. Перегляньте відео.
Завдання 3. Виконайте тести. Термін їх виконання обмежений. Тест можна пройти лише один раз. Обов'язково писати своє ім'я та прізвище.
Код доступу 891486
Нічого мені пересилати не потрібно. Ваші результати збережені.
З 04.05 див. наступні уроки із завданнями!!!
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Тиждень з 04.05 - 08.05
Дорогі учні. Ми закінчили з Вами вивчати розділ "Планета Земля як середовище життя організмів".
Завдання 1. Виконайте самостійну роботу з теми та надішліть мені для перевірки до 07.05.
Оберіть один з варіантів, виконайте завдання .
Варіант 1
І рівень
1. У якому середовищі життя проживають муха, горобець, білка?
а) наземно-повітряне;
б) ґрунтове;
в) водне.
2. Які пристосування має кріт звичайний, щоб жити у ґрунті?
а) добрий зір, нюх і слух;
б) тіло овальне, риючі кінцівки;
в) довгі тіло і кінцівки.
3. Від якого джерела світла залежить життя на планеті Земля?
а) вогонь;
б) Місяць;
в) Сонце.
4. Укажіть посухостійку рослину.
а) калюжниця болотна;
б) конвалія лісова;
в) ковила степова.
5. Виберіть теплолюбну рослину.
а) овес і льон;
б) кедр і модрина;
в) диня і персик.
6. До денних тварин належить…
а) дятел строкатий;
б) сова вухата;
в) кажан звичайний.
7. До тіньолюбних рослин належить…
а) копитняк;
б) сосна;
в) береза.
8. Укажіть хижих тварин.
а) кабан, ведмідь, їжак;
б) гусінь, снігур, козуля;
в) сова, лисиця, яструб.
9. Людина захворіла на туберкульоз. Який організм спричиняє цю хворобу?
а) отруйний гриб;
б) паличкоподібна бактерія;
в) одноклітинна тварина.
10. Яке співіснування організмів вигідне обом?
а) синиця займає гніздо дятла;
б) вівсянка годує пташеня зозулі, яке більше за неї;
в) сойка живиться плодами горобини.
ІІ рівень
11. Установіть відповідність між парами організмів та видами співіснування.
1 карась і щука
2 гриб-трутовик і береза
3 джміль і конюшина
А паразитизм
Б взаємовигідне
В виїдання
Г хижацтво
11. Установіть відповідність між парами організмів та видами співіснування.
1 карась і щука
2 гриб-трутовик і береза
3 джміль і конюшина
А паразитизм
Б взаємовигідне
В виїдання
Г хижацтво
ІІІ рівень
12. Наведіть приклади пристосування організмів до змін пір року, опишіть їх.
12. Наведіть приклади пристосування організмів до змін пір року, опишіть їх.
ІV рівень
13. Поясніть, як відрізнити тварини від грибів.
13. Поясніть, як відрізнити тварини від грибів.
Варіант 2
І рівень
1. У якому середовищі життя проживають сліпак, кріт, черв’як дощовий?
а) наземно-повітряне;
б) ґрунтове;
в) водне.
2. Які пристосування має кіт лісовий, щоб жити у наземно-повітряному середовищі?
а) добрий зір, нюх і слух;
б) тіло овальне, риючі кінцівки;
в) довгі тіло і кінцівки.
3. Від якого джерела тепла залежить життя на планеті Земля?
а) вогонь;
б) Місяць;
в) Сонце.
4. Укажіть вологолюбну рослину.
а) цмин пісковий;
б) ковила степова;
в) калюжниця болотна.
5. Укажіть холодостійку рослини.
а) диня і персик;
б) кедр і модрина;
в) черешня і перець.
6. До нічних тварин належить…
а) синиця чубата;
б) сова вухата;
в) горобець звичайний.
7. До світлолюбних рослин належить…
а) вороняче око;
б) копитняк;
в) льон.
8. Укажіть всеїдних тварин.
а) кабан, ведмідь, їжак;
б) гусінь, снігур, козуля;
в) сова, лисиця, яструб.
9. Кисломолочні продукти виготовляють за допомогою …
а) грибів;
б) бактерій;
в) комах.
10. Яке співіснування організмів вигідне обом?
а) гусінь поїдає листя липи;
б) гриби-трутовики оселилися на березі;
в) бджола запилює кульбабу.
І рівень
1. У якому середовищі життя проживають сліпак, кріт, черв’як дощовий?
а) наземно-повітряне;
б) ґрунтове;
в) водне.
2. Які пристосування має кіт лісовий, щоб жити у наземно-повітряному середовищі?
а) добрий зір, нюх і слух;
б) тіло овальне, риючі кінцівки;
в) довгі тіло і кінцівки.
3. Від якого джерела тепла залежить життя на планеті Земля?
а) вогонь;
б) Місяць;
в) Сонце.
4. Укажіть вологолюбну рослину.
а) цмин пісковий;
б) ковила степова;
в) калюжниця болотна.
5. Укажіть холодостійку рослини.
а) диня і персик;
б) кедр і модрина;
в) черешня і перець.
6. До нічних тварин належить…
а) синиця чубата;
б) сова вухата;
в) горобець звичайний.
7. До світлолюбних рослин належить…
а) вороняче око;
б) копитняк;
в) льон.
8. Укажіть всеїдних тварин.
а) кабан, ведмідь, їжак;
б) гусінь, снігур, козуля;
в) сова, лисиця, яструб.
9. Кисломолочні продукти виготовляють за допомогою …
а) грибів;
б) бактерій;
в) комах.
10. Яке співіснування організмів вигідне обом?
а) гусінь поїдає листя липи;
б) гриби-трутовики оселилися на березі;
в) бджола запилює кульбабу.
ІІ рівень
11. Установіть відповідність між парами організмів та видами співіснування.
1 сова і миша
2 сойка і горобина
3 блоха і пацюк
А паразитизм
Б взаємовигідне
В виїдання
Г хижацтво
11. Установіть відповідність між парами організмів та видами співіснування.
1 сова і миша
2 сойка і горобина
3 блоха і пацюк
А паразитизм
Б взаємовигідне
В виїдання
Г хижацтво
ІІІ рівень
12. Наведіть приклади пристосування організмів до низьких і високих температур, опишіть їх.
12. Наведіть приклади пристосування організмів до низьких і високих температур, опишіть їх.
ІV рівень
13. Поясніть, як відрізнити рослини від грибів.
УВАГА!!! Відповіді записуйте так: лише номер питання і буква - відповідь біля нього ( пит. 1 - 10 ). Не потрібно переписувати текст. Запитання 12, 13 - описового характеру.
Завдання 2. Опрацюйте параграф 45 підручника.
Завдання 3. Перегляньте відео.
2. Перегляньте відеофрагменти:
Джерело 1 – Людина – частина природи.
Джерело 2 – Як пов’язані здоров’я і довкілля людини.
Джерело 1 – Людина – частина природи.
Джерело 2 – Як пов’язані здоров’я і довкілля людини.
ЗАВДАННЯ 4.
Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) наведи приклади впливу людини на природу.
б) як на людину впливає жива і нежива природа?
в) поясни, як ти розумієш вислів «людина – частина природи»?
б) як на людину впливає жива і нежива природа?
в) поясни, як ти розумієш вислів «людина – частина природи»?
Немає коментарів:
Дописати коментар