Дистанційне навчання( 2) ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас

субота, 16 квітня 2016 р.

Готуємось   до  контрольної  роботи
Тема: Гідросфера

Запитання  ІІ  рівня  складності:
 Дайте   визначення: гідросфера, болото,  заплава, планктон, айсберг, затока,  нектон, озеро, повінь, цунамі, острів, басейн  річки.
Запитання  ІІІ  рівня  складності:
 1.Установіть відповідність:
А внутрішні моря    1.Дрейка, Магелланова
Б окраїнні моря        2.Аравійське, Охотське
В протоки                 3.Аральське, Каспійське
Г затоки                    4.Чорне, Середземне
                                   5.Бенгальська,Біскайська
2.Установіть відповідність:
А озера                  1.Об, Єнісей
Б річки                   2.Анхель, Вікторія.
В водосховища     3.Вікторія, Балхаш.
Г водоспади          4.Каховське, Кременчуцьке
                                5.Охотське, Аравійське
3. Охарактеризуйте  географічне  положення  Амазонки  за  таким  планом:
1.У  якій  частині  якого  материка  протікає.
2.Де бере  початок.
3.У  якому  напрямку  тече.
4.Куди  впадає, до басейну якого океану належить.
5.Праві  та  ліві  притоки.
6.Які  географічні  об’єкти розташовані поруч.

4. Охарактеризуйте  географічне  положення  річки  Об  за  таким  планом:
1.У  якій  частині  якого  материка  протікає.
2.Де бере  початок.
3.У  якому  напрямку  тече.
4.Куди  впадає, до басейну якого океану належить.
5.Праві  та  ліві  притоки.
6.Які  географічні  об’єкти розташовані поруч


 Запитання  ІV  рівня  складності:
1.Назвіть  усі відомі  вам види  хвиль  та  поясніть  причини  їх утворення. Як їх  використовує людина?
2.Охарактеризуйте  всі  ресурси  Світового  океану. Як  їх  використовує  людина?
3.Які  бувають  типи  боліт  та  чим  вони  відрізняються? Яка  їх  роль  у  природі?

4.Як  і  які  підземні води  використовує людина  для  своїх  потреб?

Немає коментарів:

Дописати коментар