Готуємось до
контрольної роботи
з теми:
Земля на
плані та карті
Запитання
ІІ рівня складності:
Дайте визначення: : 1)географічна широта, 2) нульовий меридіан, 3) план місцевості, 4)карта; 5) географічні координати, 6) екватор, 7) азимут; 8) географічна довгота, 9) паралелі. 10)масштаб; 11) меридіани,12)
градусна сітка.
Запитання ІІІ рівня складності:
Оцінюється в
1 бал:
1. А). Переведіть
числовий масштаб в іменований:
1:5 000;
Б)
Переведіть іменований
масштаб у числовий:
в 1 см – 75 км.
А) Переведіть числовий масштаб в іменований: 1: 90 000 000;
Б) Переведіть іменований масштаб
у числовий: в 1 см – 40 м.
А).Переведіть
числовий масштаб в
іменований: 1:4 500;
Б)Переведіть іменований
масштаб у числовий: в 1 см – 15 км.
А).Переведіть числовий масштаб в іменований: 1:8 300 000;
Б).
Переведіть іменований масштаб у числовий: в 1 см – 350 м.
2. А).Визначте пункт
за даними координатами: 50º пд..ш., 70º сх..д.
Б) Визначте
координати гори Джомолунгма.
А). Визначте
пункт за даними
координатами: 44º пн..ш., 132º сх..д.
Б).Визначте
координати міста Москва.
А). Визначте
пункт за даними
координатами: 16º пд..ш., 48º зх..д.
Б). Визначте координати
міста Вашінгтон.
А). Визначте
пункт за даними
координатами: 36º пн..ш., 52º сх..д.
Б). Визначте
координати міста Мехіко.
3. 1. Моряки
знайшли в океані
пляшку в якій
був папір з
проханням про допомогу. Вода розмила
надпис і залишилося
лише: «24º…ш. і …сх. …на остр… ..айван…»
2. По карті
визначте, про яке місто
йде мова: «Це місто розташоване на …пн..ш. і
2º …д. Це столиця великої європейської
держави. Місто дуже красиве,
в ньому
багато старовинних замків,
парків, фонтанів.
По місту тече річка Сена. Відновіть запис.
3. Визначте місцезнаходження моряків, які
зазнали катастрофи, за допомогою
даних, що збереглися на
папері: 121º…д. і … пн..ш. на
острові …айвань. Від-новіть запис.
4. Це місто-порт, розташований на
сході материка, його координати: 43º… ш.
і 132º… . Що
це за місто? Відновіть запис.
Запитання VІ рівня
складності:
1. Складіть
напрям маршруту у
масштабі 1:10 000. Ми вийшли
зі школи і
пройшли 50м стежкою за
А=180º, яка проходить по
луках, що ростуть
на пд. від
школи. Потім звернули за А=135º і
через 100м перетнули
дорогу,що проходить з пн. на пд. Мимо школи. За дорогою починається
листяний ліс, в якому
ми пройшли по
стежці 500м за
А=90º і вийшли до джерела.
На відстані 150 м під А=315º знаходиться вітряк.
2. Складіть шлях подорожі у м-бі
1:10 000. Ми пройшли від станції 150м по
листяному лісу до джерела за А =135º,звідки пішли грунтовою до догою за А=270º,подолавши 500м до дороги, що проходить з пн. на пд. мимо школи. Ліс
закінчився. Від дороги ми звернули за А=315º і по стежці луками пройшли 100м,
потім на пн. ще 50м до школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар