Дистанційне навчання( 2) ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас

вівторок, 7 лютого 2017 р.

ГОТУЄМОСЬ  ДО  КОНТРОЛЬНОЇ   РОБОТИ

8  КЛАС

КЛІМАТ  І  КЛІМАТИЧНІ  РЕСУРСИ. ВОДИ  СУХОДОЛУ  І  ВОДНІ  РЕСУРСИ.  ГРУНТИ  І  ГРУНТОВІ  РЕСУРСИ. РОСЛИННІСТЬ  І  ТВАРИННИЙ  СВІТ  УКРАЇНИ.

Запитання  І  рівня:
див. підручник  стор. 175.

Запитання  ІІ  рівня:

Дайте  визначення:  річкова  ерозія, меандри, пляжі, стариця, тераси, каньйон, твердий  стік, режим  річки, витрати  води  в  річці, поперечний  переріз  річки, річний  стік, озеро, лиман, болото,грунтознавство, грунт, рекультивація, меліорація, рослинне  угруповання, Зелена  книга, ендеміки, релікти, акліматизація, реакліматизація, клімат, альбедо, атмосферний  фронт, циклон, антициклон, смог, кислотний  дощ.

Запитання  ІІІ  рівня:

1.Назвіть  і  коротко  охарактеризуйте  типи  ПМ, що  надходять  на  територію  України.
   Охарактеризуйте, чим  відрізняються циклони та  антициклони, зобразіть  їх  схематично  та  поясніть  яку  погоду  і  чому  вони  приносять  на  Україну.
    Охарактеризуйте  основні  типи  боліт, за  якими  ознаками  вони  відрізняються?
    Охарактеризуйте  поняття  "рекультивація"  та  "меліорація". Що  спільного  та  відмінного  між  ними.

Задача  на  визначення  річного  стоку річки, падіння  та  похилу річки, коефіцієнта  зволоження. ( див. конспект ).

Завдання  ІV  рівня:

Проаналізуйте  кліматичні  показники  на  території  держави (  середні  температури  липня, січня, кількість  опадів, пануючі  вітри...)  та  визначте  регіони  найсприятливіші  для  вирощу-вання  посухостійких  рослин.

Назвіть  несприятливі  погодні  явища  та  вкажіть  можливі  методи  боротьби  з  ними.

Проаналізуйте  особливості  забезпечення  України  водними  ресурсами.Встановіть  взаємозв'язок  між  розподілом  водних  ресурсів, рельєфом  та  кліматом.

Назвіть  та  проаналізуйте  факти  позитивного  та  негативного  впливу  людини  на  рослинний  та  тваринний  світ  в  Україні.



Немає коментарів:

Дописати коментар